3 EFFEKTIVE DØRØVELSER FOR RYG OG MAVE (HJEMMETRÆNING)

3 EFFEKTIVE DØRØVELSER FOR RYG OG MAVE

3 hjemmetræningsøvelser til effektiv træning af ryg- og mave. Træn alle ryg- og maveøvelserne derhjemme – helt uden udstyr

Det eneste, du behøver, er en dør til ryg- og mavetræningen, og så viljen (og gerne lysten) til at ville investerer nogle minutter i at forbedre dit helbred, din styrke og din krop gennem styrketræning.

Sørg for at udføre de tre ryg- og maveøvelser på en solid dør med ordentlig stabilisering i mellemrummet mellem gulvet og døren.

VIGTIGT: Stabiliseringen sikrer at døren ikke svinger, mens du træner, med risiko for fingerskader. Stabiliseringen sikrer selvfølgelig også, at du har en funktionel dør efter din ryg- og mavetræning.

De tre ryg- og maveøvelser med brug af en dør, kan udføres som et supplement til dit eksisterende træningsprogram. Du kan også sagtens gøre brug af ryg- og maveøvelserne, som en selvstændig ryg- og mavetræning – det er op til dig.

 

Vaner og vedholdenhed er afgørende, hvis resultaterne skal holde

Det vigtigste for muskelvækst og fremskridt, er at du er konsistent over tid, og sikrer dig, at du presser dig selv en lille smule ekstra fra gang til gang.

Det er typisk langt mere effektivt, at du starter i det små og opbygger stærke trænings- og aktivitetsvaner over tid – i stedet for starte alt for hårdt, intenst og ambitiøst ud, for så at droppe trænings- og motionsvanerne helt kort tid efter.

 

Træningsforslag: Sådan kommer du godt i gang med ryg og mave.

NIVEAU 1 – Udfør 1 sæt af af towel pulls til dør og 1 sæt af knee pull ups på dør – hver anden dag i ugens løb.

* Dør pull-ups er måske en for svær øvelse for dig.

NIVEAU 2 – Udfør 2 sæt af af towel pulls til dør og 2 sæt af knee pull ups på dør – hver anden dag i ugens løb. Tag alle de gentagelser, du kan i hver t sæt.

* Dør pull-ups er måske en for svær øvelse for dig.

NIVEAU 3 – Udfør 3 sæt af af towel pulls til dør og 3 sæt af knee pull ups på dør – hver anden dag i ugens løb. Tag alle de gentagelser, du kan i hver t sæt.

* Prøv at tage 1 sæt af dør pull-ups så mange gentagelser, du kan.

NIVEAU 4 – Tag 3 sæt hver øvelse hver anden dag i ugens løb. Tag så mange gentagelser som muligt i alle sæt.

Udvid hver uge med flere gentagelser og flere sæt hen ad vejen.

 

Nogen spørgsmål? Skriv en videokommentar

 

Abonner GRATIS på min træningskanal, og få flere inspirerende hjemmetræningsvideoer her:

Hvis du er ønsker at komme i bedre form og få et holdbart vægttab, så tjek mine mange videoer og indlæg ud om emnet – Klik her… 

Jeg deler enkle, men effektive øvelser og træningsprogrammer, som vil hjælpe dig til at komme i bedre form og få en slankere og stærkere krop derhjemme.

Mit håb er at inspirere, motivere og hjælpe så mange af jer til at komme i bedre form og leve et stærkere, sundere og gladere liv.

Abonner på min internationale YouTubekanal her, og få nye inspirerende øvelser og træning hver uge. – Klik her og abonnér på JohnnyRipped

Jeg vil gøre mit bedste for at guide dig til at lykkes.

Tak fordi du følger med…

 

  Start her! Lær hvordan du når i mål og får holdbare resultater

KUN FÅ LEDIGE PLADSER

 

Please enter your comment!
Please enter your name here