Hjemmetræning for fedttab » Lidt er bedre end ingenting

Hjemmetræning for fedttab » Lidt er bedre end ingenting
Hjemmetræning for fedttab » Lidt er bedre end ingenting

JO, LIDT TRÆNING ER BEDRE END INGENTING

Er du pt. ikke (særlig) aktiv, så kan du kickstarte en mere aktiv livsstil med træningsprogrammet her » Start i det små og byg gradvis på.

Nu tænker du måske: ”Det korte træningsprogram er da ikke nok til at komme i bedre form, opnå vægttab og øge min sundhed” MEN… vi skal alle starte et sted.

Husk på, vi ikke skal være gode for at starte, men vi skal starte for at blive god. Fokuser på at opbygge aktivitetsvanen. Gør gode motions-, trænings-, og aktivitetsvaner til en del af din livsstil.

Det gør naturligvis en forskel at gøre noget fremfor ingenting. Selv en lille indsats er bedre end ingen indsats. Alt for mange håbefulde mennesker med gode intentioner, start alt for ofte ud med alt for store planer der kun ender med at holde i få uger eller dage.

 

Du taber dig med garanti, når du er i kalorieunderskud

For at lykkes med vægt- og fedttab, skal der skabes et kalorieunderskud. Kalorieunderskud kan overordnet set opnås på tre forskellige måder.

  1. Du kan indtage færre kalorier, end du forbrænder (Kostfokuseret)
  2. Du kan forbrænde flere kalorier, end du indtager (Træningsfokuseret)
  3. Du kan både indtage færre kalorier og forbrænde flere kalorier (Kombiner 1 og 2)

Typisk er sidstnævnte kombination den mest effektive og langtidsholdbare, fordi du vælger en mere holistisk tilgang til at lykkes med vægt- og fedttab.

 

Nøglen er: “GØR NOGET FREMFOR INGENTING”

Afhængig af hvor du befinder dig i livet pt. så spørg dig selv: “Hvad tror jeg på kan holde om 3, 6 og 9 måneder fra i dag?”

Start fx med at gøre en frisk gåtur til en del af din hver dag. Du kan også prøvet dette lille træningsprogram af eller blot håndplukke nogle af øvelserne ud, og lave dem hver dag.

Det fantastiske ved hjemmetræning

Dagens træningsprogram kan udføres ude, hjemme – allevegne. Det vil sige, du ikke er begrænset af at skulle ned i et træningscenter. Hjemmetræning betyder også, du slipper for at være genert, sky eller bange for, hvad andre mon tænker om dig i træningscenteret.

Ulempen der kan være ved hjemmetræning

En af de største ulemper ved hjemmetræning er, at du typisk motionere og træner alene. Det vil for nogle blive en udfordring, fordi du alene er forpligtet overfor dig selv – ingen træner, ingen træningsmakker og ingen bekendte i centeret, der regner med dig.

Find ud af om det fungerer for dig at hjemmetræne. Lav evt. en aftale med en ven, bekendt eller et familiemedlem om at mødes til hjemmetræning eller via FaceTime.

Alle kneb gælder, når du vil lykkes 

 

❤️ LEV BEDRE – Bliv sundere, stærkere og gladere, mens du nyder rejsen!

⭐️ Lær at omsætte dine intentioner til konkret handling og holdbare resultater!

💬 Vi starter med en GRATIS snak » Bookes her

#levbedre #personligudvikling #vægttab #fedttab #fleksibelspisning #sundudenkur #sundlivsstil  #sundevaner #sundbalance #slankekur  #madro #slankudenkur #kaloriebalance #madvaner #kalorieunderskud #vægttabsforløb #livsstilsændring #detgodeliv  #elskdigselv #selvværd  #adfærdspsykologi #vaneændring #vægttabsguide #holdbartvægttab #varigtvægttab #vægttabstips  #mentalsundhed #selvaccept  #aktivlivsstil #komiform

Please enter your comment!
Please enter your name here