Sådan opnår du holdbart vægttab med proteinbarer og måltidsbarer

Vægttab med proteinbarer og måltidsbarer

Vil proteinbarer og måltidsbarer hjælpe dig til vægttab og fedttab eller vil de spænde ben for dig? Det bliver du meget klogere på i videoen

Vi bombarderes med markedsføring allevegne… “KØB DIT!” “KØB DAT!”

Ofte med påstande om at vi (næsten) ikke kan leve uden de “magiske” produkter – og protein- og måltidsbarer er ingen undtagelse.

Uanset om det er i damebladet, via influencers eller på internettet, du “fristes” til at købe ind i protein- og måltidsbarer – eller andre “magiske” kosttilskud til vægttab og drømmekroppen, så vær OBS på BULLSHIT.

Ingen protein- eller måltidsbar – eller for den sags skyld andre kosttilskud – afgør, om du opnår vægttab (fedttab) eller ej. Din succes ift. vægttab afgøres alene af, hvorvidt du formår at være i kalorieunderskud eller ej.

Og selvom protein- og måltidsbarer naturligvis sagtens kan indgå som en del af din kost og dine spisevaner i et vægttabsforløb, er det er ikke protein- og måltidsbarer, der afgør om du opnår vægttab (fedttab) eller ej.

…også selvom baren sælges som værende “rigtig”, “sundest”, “bedst” osv.

SE OGSÅ: SKAL DU UNDVÆRE CHOKOLADE, NÅR VÆGTTAB ER MÅLET?

SE OGSÅ: NYD CHOKOLADE, MENS DU OPNÅR ET HOLDBART VÆGTTAB

Dit vægttab skabes gennem kalorieunderskud over tid

I videoen giver jeg dig mine tanker, tips og ideer i forhold til, hvordan du opnår succes med vægttab og fedttab, mens du spiser proteinbarer og måltidsbarer.

Din succes afgøres ikke af proteinbarer, måltidserstatninger, antiinflammatorisk te og andre magiske helse-, øko- og slankeprodukter, men af kalorieunderskud.

Hertil er der grundlæggende 3 metoder til vægttab/fedttab:

1. Spis færre kalorier, end du forbrænder (kostcentreret tilgang)
2. Forbrænd flere kalorier, end du spiser (træningscentreret tilgang)
3. Kombiner metoderne ovenfor (typisk den bedste måde til holdbare resultater)

Du kan sagtens spise proteinbarer og måltidsbarer (og alt andet mad du nyder), mens du opnår holdbart vægttab. Små ændringer og sunde mængder er nøglen.

SE OGSÅ: SMÅ DAGLIGE VALG DER GØR DIG FEDERE ELLER SLANKERE

Hvis du får/har brug for hjælp, så hjælper jeg gerne…

  Start her! Lær hvordan du når i mål og får holdbare resultater

KUN FÅ LEDIGE PLADSER

 

Please enter your comment!
Please enter your name here