EFFEKTIV RYGØVELSE TIL HJEMMETRÆNING (TABLE ROWS)

HJEMMETRÆN “TABLE ROWS” SOM EFFEKTIV RYGØVELSE

Her får du en effektiv rygøvelse, der er en af ​​de bedste øvelser, du kan træne derhjemme uanset dit nuværende fitnessniveau.

Jeg har delt flere forskellige andre rygøvelser, som typisk kræver et højere fitnessniveau og mere styrke, hvilket kan gøre rygøvelserne for hårde for dig at udføre. Tag fx pull-ups, der er en øvelse mange gerne vil kunne træne, men pull-ups er kræver øvelse og styrke.

Hvis du gerne vil kunne tage pull-ups, så start med denne effektive rygøvelse derhjemme. Den vil hjælpe dig på vej mod pull-ups, og kan udføres fra begynderplan af. Rygøvelsen kræver intet træningsudstyr – du skal kun bruge er et stabilt bord og din kropsvægt.

Selvom rygøvelsen er målrettet din ryg, vil rygøvelsen også træne dine biceps, din krops kerne (core og kropsstabiliseringsmuskler), samt dine øvrige “trække muskler” i overkroppen. Dermed træner du både din ryg, biceps og din core.

 

Hvordan opbygger jeg bedre trænings- og motionsvaner?

Jeg har hjulpet folk med at slippe af med dårlige vaner, opbygge gode vaner og omsætte deres gode intentioner til handling og holdbare resultater i mere end 10 år. Uanset om det har handlet om fitness-, karriere eller livsmål, er den mest effektive vej til at lykkes på og opnå holdbare resultater på – typisk gennem små holdbare forbedringer og vedholdenhed.

Byg enhver ny vane op i det små, så den ikke bliver overvældende. Øg så gradvist den nye vanes styrke, mængde, omfang osv.

Tjek løbende ind hos dig selv: Vil jeg være i stand til at opretholde vanens niveau om 3, 6, 12 måneder og længere – tror du egentlig 100% på, det er muligt?

Hvis ikke du selv tror på det, er det sandsynligvis bedre at sænke barren lidt, så du tror på vedholdenheden i din nye vanes omfang. Gør vaneændringen holdbar!

SE OGSÅ: JO, LIDT MOTION ER MEGET BEDRE END INGENTING…

 

I forhold til holdbare resultater, så slår vedholdenhed slår intensitet

Vedholdenhed slår intensitet til enhver tid, når du er interesseret i at skabe og fastholde langsigtede og holdbare resultater i dit liv – uanset om det er fitness-, karriere eller livsmål.

Er du helt nybegynder, er denne rygøvelse en god begynderøvelse til dig. Brug rygøvelsen til at opbygge din nye holdbare træningsvane ud fra eller kombiner rygøvelsen med dine eksisterende aktivitetsvaner.

 

Jeg har ikke tid til træning, motion og aktivitet i min liv

Bla… bla… bla… er færdig med røverhistorier og dårlige undskyldninger? Så lad os gå videre 😉 Du kan nemlig komme nemt i gang, for det vil blot tage dig omkring 2 min pr. træningsdag at påbegyndelsen af dine forbedrede trænings-, motions- og aktivitetsvaner.

SE OGSÅ: GØR DET HER, NÅR DU IKKE HAR TID TIL DIN MOTION OG TRÆNING

Sådan kommer du godt i gang: Udfør fx 1 sæt (med alle de gentagelser, du kan) af denne ene rygøvelse 3 dage realistiske dage om ugen i 2 uger. Herefter kan du øge din træning med et sæt mere og sandsynligvis lidt flere gentagelser i hvert sæt.

Når du er vedholdende med at tage 2-3 sæt, de 3 dage om ugen, du har planlagt på realistiske tidspunkter i din kalender, så har du opbygget en god træningsvane. Tillykke! Herfra kan vanen udvides og forstærkes med flere øvelser, sæt og gentagelser gradvist.

Tjek løbende ind med dig selv. Passer niveauet? Tror du på, at du kan fastholde vanen og niveauet om 3, 6, 12 måneder og længere? Ellers justerer du niveauet.

 

Sådan får du mere GRATIS inspiration, og støtter du mit arbejde!

Abonner på min internationale YouTubekanal her, og få nye inspirerende øvelser og træning hver uge. – Klik her og abonnér på JohnnyRipped

Hvis du er ønsker at komme i bedre form og få et holdbart vægttab -Tjek mine mange videoer og indlæg ud om emnet – Klik her… 

Jeg deler enkle, men effektive øvelser og træningsprogrammer, som vil hjælpe dig til at komme i bedre form og få en slankere og stærkere krop derhjemme.

Mit håb er at inspirere, motivere og hjælpe så mange af jer til at komme i bedre form og leve et stærkere, sundere og gladere liv – derhjemme med intet eller lidt udstyr.

 

HVORFOR INVESTERE TIDEN OG INDSATS I DIG SELV?

Mine øvelser, træningspas og guider hjælper dig med at øge styrken af ​​vigtige muskelgrupper, der er nødvendige i hverdagen, holde dine muskler og led smidige og fleksible og forbedre deres effektivitet.

Derudover vil du styrke kapaciteten af ​​dit hjerte, lunger osv. samt reducere risikoen for almindelige skader – fordelene er uendelige.

Jeg vil gøre mit bedste for at guide dig til at lykkes.

Tak fordi du følger med…

KUN FÅ LEDIGE PLADSER

 

Please enter your comment!
Please enter your name here