Drop IKKE dine motions- og træningsvaner (helt) i ferien…

Dropper du typisk dine motionsvaner i ferien?

Sådan holder jeg formen i ferien, mens jeg stadigvæk nyder solen, får god mad, slapper af, bader, drikker rosé og alt andet der høre til ferien

I videoen, får du nogle gode tips til at holde formen på ferien. Du finder ud af hvad jeg typisk altid pakker i min rejsekuffert i forhold til at holde motionsvanerne ved lige på ferien.

Jeg har nemlig et lille træningskit, som jeg typisk altid har med på farten, for at kunne få en god træning klaret – uanset hvor jeg rejser hen i både indland og udland. 

SE OGSÅ: MINE VIDEOER FRA FERIER OG GETAWAYS TIL INSPIRATION

 

Hvorfor må jeg ikke droppe motion og træning i ferien?

Det må du også gerne – valget er 100% dit. Min beslutning om at fastholde mine motions-, trænings- og aktivitetsvaner (så vidt muligt og i rimeligt omfang) i ferien, er begrundet i noget så nørdet som vane- og hjerneforskningen.

Ja, det er lidt nørdet, men ønsker vi, at fastholde vores gode motions-, trænings- og aktivitetsvaner efter ferien, så giver det mening. Her gælder: “Det vi træner, bliver vi bedre til”, samt “brug det eller mist det”-princippet.

Oversætter vi ovenstående viden og vaner og hjernen, så vil det at droppe motions-, trænings- og aktivitetsvanerne i ferien sandsynligvis gøre det ret svært at komme tilbage på sporet igen efter ferien. Nå, det kender du godt…

SE OGSÅ: GUIDE TIL AT OPBYGGE OG FASTHOLDE GODE MOTIONSVANER

 

Hvor meget skal jeg træne, motionere og være aktiv i ferien?

Lad os starte med at fjerne ordet “skal”. Du skal nemlig ingenting, men hvis du vil gøre det nemmere for dig selv, når du kommer hjem fra ferien, så hold fast ved vaneren i et rimeligt omfang.

Nej, du behøver ikke holde ved vanerne 100% og i samme omfang og med samme intensitet, som du gør hjemme i din normale hverdag – slet ikke!

Meget mindre gør en kæmpe forskel. Hvis bare du holder ved dine motions-, trænings- og aktivitetsvaner i et rimeligt omfang, så er du allerede 10.000 skridt foran mange andre.

SE OGSÅ: SKAB ET SUNDT “ALL INCLUSIVE” MINDSET PÅ FERIEN

 

Hvordan holder jeg helt konkret ved motions- og træningsvanerne?

Gå, løb eller cykel fx nogle små turer på dine typiske motionstidspunkter. Træn fx med din kropsvægt, resistance bands, sjippetov, slyngetræner 5-10 minutter på dine typiske træningstidspunkter.

SE OGSÅ: MINE MERE END 100 GRATIS HJEMMETRÆNINGSØVELSER

Lav en light-udgave af dine normale motions-, trænings- og aktivitetsrutiner, som gør det nemt for dig at overskue, holde ved og eksekvere i ferien.

Light-udgaven af din motion, træning og aktivitet kan også være guld værd hjemme fx på dage, hvor du ikke gider og orker din normale træning – og typisk har tendens til at droppe hele din planlagte træning. 

SE OGSÅ: NÅR FERIENS TRÆNINGSCENTER ER SKOD, SÅ GØR DET HER

 

Derfor skal du glemme din “alt eller intet”-tænkning

“Lidt er meget bedre end ingenting”, og light-udgaven af dine motions-, trænings- og aktivitetsvaner gør måske, at du får gjort lidt fremfor ingenting.

SE OGSÅ: JO, LIDT MOTION ER MEGET BEDRE END INGENTING…

 

Pssst… Tager du en ferieslapper, opsøger du et lokalt træningscenter eller medbringer du noget spændende udstyr på ferien?

Del dine bedste tips, tricks og ideer nedenfor…

~ Alt det bedste din vej…

GOD FERIE

 

  Få vejledning, viden og værktøjer til at lykkes!

KUN FÅ LEDIGE PLADSER

Kenneth Fenger
Kenneth Fenger
18/05/2022
Har lige afslutte et 3 måneders forløb… Har lige afslutte et 3 måneders forløb med Johnny. Kan 110% anbefale at tage en dialog med Johnny, det er sindsygt inspirerende og giver resultater at tænker over hvor meget man spiser frem for hvad man spiser. Jeg har fuldstændigt ændret mine vaner og har fået en helt ande indstilling til mad og diveres diæter/kure mm.
Rita
Rita
30/04/2022
Jeg har lige afsluttet et 8 ugers… Jeg har lige afsluttet et 8 ugers forløb hos Johnny, med stor tilfredshed. Jeg var gået i stå, og manglede motivation, samtidig var jeg træt af hurtige slankekure, som ikke holdt i længden. Johnny og jeg har arbejdet en del med det mentale i forhold til de udfordringer, der kan være på arbejdspladsen, hygge med familie og venner osv. Jeg har fået værktøj, som jeg bruger hver dag, mentalt og med hensyn til kosten, samt mængderne. Jeg taber mig stille og roligt, er begyndt at træne igen, samtidig med, at jeg stadig kan nyde, bare i mindre mængder end tidligere. Jeg kan bestemt anbefale et forløb hos Johnny.
Jannie Jørgensen
Jannie Jørgensen
23/04/2022
Jeg kan varmt anbefale et onlineforløb… Jeg kan varmt anbefale et onlineforløb hos LEVBEDRE.DK. Johnny er super motiverende. Han arbejder anderledes og effektivt med de bagvedliggende årsager til de udfordringer, du står med. Som han siger:”Glem alverdens Quick-fixes og gør noget holdbart”, hvis du ønsker holdbare resultater - og hvem gør ikke det? Jeg har fået super god service og resultater, jeg er stolte af. - en varm anbefaling herfra!
Ronnie Nielsen.
Ronnie Nielsen.
20/02/2022
Supermotivator Følger Johnny og lev bedre på både Instagram og Facebook, og bliver motiveret af hans peptalks og fine illustrationer af mad og drikkevaner, har blot ved at følge nogle af hans få og enkle peptalks og råd barberet min fedtprocent ned fra 25 til 15 % på 2 år, og jeg er sikker på at man vil få endnu flottere resultater hvis man køber et af hans forløb og personlig rådgivning, Johnny giver gode råd og tips til kost og motion på et niveau og på en måde så man ikke går død i sin kost og træning, mange tak for det. Vh. Ronnie Nielsen.
Freja Bjørn Fechtenburg
Freja Bjørn Fechtenburg
06/02/2022
🍓🍓🍓🍓🍓 Johnny er enormt inspirerende. Hans smil, glæde og passion smitter i alle hans forskellige opslag - videoer, opskrifter mm. Det giver stor inspiration til at leve et sundere liv og til at passe på sig selv. Johnny har en skøn tilgang og et smittende væsen. Jeg kan varmt anbefale Levbedre.dk
Håndlæser Drømmefanger
Håndlæser Drømmefanger
03/02/2022
Netop afsluttet et 3 måneders forløb … Jeg har netop afsluttet et 3 måneders forløb med Johnny med ugentlige “guldkorn” og en lille “motivations snak” over telefonen hver mandag morgen . Jeg kan på det varmeste anbefale Levbedre.dk og Johnny som gør sundhed enkel med udgangspunkt i dig og dine muligheder og behov Kærlig hilsen Susanne ❤️
Tilla
Tilla
22/12/2021
Kæmpe inspirationenskilde Tak for alt din inspirationen på de sociale medier 😃 det er en fornøjelse at følge dig. Det er første gang, hvor jeg føler min inspireret til at komme i gang med den daglige motions rutine samt tænke over hele mit forhold til maden. Dine råd er simple og giver så god mening. Tak 🙏🏻
Lone Hansen
Lone Hansen
11/11/2021
Jeg har igennem 2-3 år fulgt… Jeg har igennem 2-3 år fulgt Levbedre.dk på sociale mediere, blevet inspireret af alle hans gode og sjove peptalk, hans indgangsvinkel, til at ligestille tankegang, med dagligdagsting. Jeg har lært et skridt er bedre end ingen, jeg har lært at jeg også kan spise pebernødder om sommeren, når lysten er dertil, behøver ikke at overspise i december mdr. Jeg er nu kommet så langt til st træne to gange om ugen, jeg tænker slet ikke over at skal afsted, bare på med tøj og sko og så derud af, jeg har lært ikke at slå mig selv oven i hovedet, hvis jeg spiser is to dage i træk, eller kun trænet en dag, alt er bedre end ingenting.. jeg kan på det varmeste anbefale Levbedre.dk han er så meget nede på jorden og ligetil og det er vi jyder især vilde med... Alt det er uden forløb, så et forløb, må være helt vildt fantastisk og virkelig flytte noget 😊
Christian Schneevoigt
Christian Schneevoigt
17/10/2021
Kontakt endelig Johnny Kontakt endelig Johnny, han er super motiverende og kan give dig en masse nye redskaber, der gør, at du får meget bedre resultater med din udfordringer ift spisning og træning. Dertil synes jeg han er god til at skabe fornyet energi i en, samt godt humør. Johnny er også rigtig menneskelig og nærværende noget der gør en tryg og gør helheds oplevelse rigtig personlig, noget jeg ihvertfald har sat pris på . Jeg har altid fået en super god behandling og service og det er jeg evig taknemlig for.

 

Please enter your comment!
Please enter your name here